OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
OPTIMIA vzniká spojením společností A.G.J. – chráněná dílna s.r.o. a OPTIMIA holding s.r.o. Cílem skupiny OPTIMIA je nabízet zákazníkům širokou škálu profesionálních služeb s výhodou náhradního plnění a pro hendikepované kolegy vytvářet vhodná, přizpůsobená pracovní místa, zajímavou práci a začlenění do pracovního života.
Divize VÝROBA / SKLADY ve svých provozech v Jihlavě, Ostravě a Krnově provádí veškeré kooperace, kompletace, balení, sortace a další činnosti. Některé činnosti umíme poskytovat i přímo u zákazníka. Ze skladu vám dodáme široký sortiment produktů s náhradnm plněním, bez navýšení ceny.
Divize FACILITY nabízí profesionální správu budov, vnitřní, venkovní i speciální úklidy. Zajistíme také úklidy jednorázové, i velkého rozsahu. Poskytujeme služby v ostraze a recepční služby.
Náš ŠICÍ PROVOZ zajistí vysoce kvalitní velkoobjemové zakázkové šití spodního prádla, plavek, sportovního textilu i pracovních oděvů a konfekce.
Profesionálně vybavené CALLCENTRUM A BACKOFFICE nabízí navolávání obchodních schůzek, kontaktování zákazníků, telefonické průzkumy, obsluhu hotlinek a příjem hovorů na zákaznických linkách, backoffice služby v administrativě, přepisování a kontrole dat a podobně.
Jihlava – kooperace
Máme spoustu motivovaných kolegů i dostatek místa a vybavení a nabízíme vám veškeré kooperace, výrobu, balení, kompletace, kontrolu a další práce podle vašich požadavků. Vždy profesionálně, v termínech. Vyložíme a uskladníme u nás i velký kamion.
Jamné – šití
Špičkově vybavený šicí provoz, kde pro vás realizujeme zakázkové šití spodního prádla, plavek, sportovního textilu, pracovích oděvů i veškeré konfekce. Vždy ve 100% kvalitě a včas.
Ostrava – kooperace
Máme spoustu motivovaných kolegů i dostatek místa a vybavení a nabízíme vám veškeré kooperace, výrobu, balení, kompletace, kontrolu a další práce podle vašich požadavků. Vždy profesionálně, v termínech. Vyložíme a uskladníme u nás i velký kamion.
Ústí nad Labem – callcentrum
Callcentrum nabízí navolávání obchodních schůzek, kontaktování zákazníků, průzkumy, obsluhu zákaznických linek, hotlinek, backoffice služby při kontrole a zadávání dat, ověřování záznamů, vyhledávání informací.